مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-27سياسي

برندسازی، راه حل توسعه گردشگری خوراک استان اردبیل


برندسازی در حوزه گردشگری خوراک و معرفی غذاهای بومی استان در سطح ملی و بین المللی راه حل توسعه گردشگری خوراک است.

- ایسنا/اردبیل معاون گردشگری استان اردبیل گفت: برندسازی در حوزه گردشگری خوراک و معرفی غذاهای بومی استان در سطح ملی و بین المللی راه حل توسعه گردشگری خوراک است.

صغری فرشی 8 بهمن در جلسه با رییس اتحادیه تالارداران و رستوران داران اظهار کرد: خوراک یکی از مولفه های مهم گردشگری و سفر است که در برخی از کشورهای دنیا از آن به عنوان جاذبه اصلی گردشگری استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری رویدادها و جشنواره های مختص خوراک از راه های اصلی معرفی و برندسازی است، افزود: ما به دنبال برگزاری این رویدادها با محوریت خوراک از یاد رفته و غذاهای بومی هستیم.

فرشی آموزش در زمینه گردشگری غذا را از مهم ترین مسائلی دانست که باید در سطح استان به آن توجه ویژه شود، در ادامه یادآور شد: از این پس ارائه پروانه یا تمدید آن در حوزه رستوران ها و تالارهای پذیرایی منوط به سپری کردن دوره آموزشی خواهد شد.

معاون گردشگری استان اردبیل با اشاره به اینکه فرآیند پذیرایی در استان ما به درستی تعریف نشده است، تاکید کرد: این خلا باید با همکاری اتحادیه تالارداران و رستوران داران به وسیله برگزاری دوره های آموزشی و شناسنامه دار شدن نیروی کار پیش از میزبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی، راه حل توسعه گردشگری خوراک استان اردبیل

برندسازی، راه حل توسعه گردشگری خوراک استان اردبیل