مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-27اجتماعي

مالکیت 60 هکتار املاک به آمورش و پرورش استان بوشهر رسید


مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مالکیت شصت هکتار از املاک آموزشی، پس از 43 سال، رایگان به آمورش و پرورش استان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی موحدی ظهر یکشنبه در نشست با معاون امور استان های بنیاد مستضعفان با اینکه فلسفه وجودی آموزش و پرورش، انسان سازی گفت: اگر خواهان تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی، مطالبه گر و اخلاق مدار هستیم، باید جایگاه و شأن معلم و مدرسه در جامعه حفظ شده و ارتقا یابد.

وی ادامه داد: معلم، وزارت آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی به ترتیب بیشترین نقش و تأثیر را در پاسداشت حرمت و ارزش معلم دارند.

موحدی بنیاد مستضعفان را مولود انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: استمرار پیشرفت و اقتدار نظام در دست کسانی است که از مدارس پرورش می یابند به همین دلیل باید همه دستگاه های فرهنگی در رفع مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت مشارکت کنند.

وی با اشاره به اهمیت مستندسازی املاک و اراضی آموزش و پرورش ادامه داد: با همکاری بنیاد مستضعفان، گره کور 43 ساله مالکیت پنج واحد آموزشی و تربیتی باز شد و مالکیت این واحدها به صورت رایگان به آموزش و پرورش استان واگذار شد.

موحدی عنوان کرد: یک واحد آموزشی در کنگان، دو واحد آموزشی و یک واحد تربیتی در بوشهر و یک هنرستان در سعدآباد، پنج ملک واگذار شده توسط بنیاد مستضعفان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکیت 60 هکتار املاک به آمورش و پرورش استان بوشهر رسید

مالکیت 60 هکتار املاک به آمورش و پرورش استان بوشهر رسید