مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:122022-02-27اقتصادي

سهم فعلی بخش تعاون؛ کمتر از 6 درصد


رییس اتاق تعاون ایران، سهم فعلی بخش تعاون را 5 تا 6 درصد عنوان کرد و عدم تحقق سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد ملی را ناشی از عدم همکاری دستگاه ها و اجرا نشدن قوانین و مقررات پیش بینی شده برای توسعه بخش تعاون دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهمن عبدالهی در اولین نشست بررسی سند توسعه تعاون، از اهتمام ویژه وزیر تعاون و معاونت امور تعاون در تشکیل این جلسه قدردانی کرد.

وی ادامه داد: برگزاری این جلسه و پیگیری اجرای احکام سند توسعه بخش تعاون آرزوی 10 ساله بخش تعاون به شمار می رود.

در اواخر دولت دهم سند توسعه بخش تعاون به تصویب رسید و از آن زمان تا امروز اتاق تعاون تلاش کرد تا چگونگی اجرای سند محقق شود.

عبدالهی افزود: احکام سند توسعه تعاون یکی از احکام مترقی مصوبات دولتی است که متاسفانه در دولت های قبل چندان به آن توجه نشد و شاید اعتقادی به فرهنگ تعاون و نگاه تعاونی وجود نداشت به همین دلیل اجرای سند متوقف شد.

رییس اتاق تعاون ایران ادامه داد: اتاق تعاون بر اساس ماده 92 قانون سیاستهای کلی اصل 44 موظف است بستر اجرای احکام مربوط به بخش تعاون را ایجاد و موضوعات را پایش کند.

وی گفت:بعد از استقرار دولت سیزدهم و با نگاهی که رییس جمهور نسبت به این مقوله داشتند، اتاق تعاون از آذرماه سال جاری موضوع پایش اجرای سند توسعه بخش تعاون را در دستور کار قرار داد و طی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم فعلی بخش تعاون؛ کمتر از 6 درصد

سهم فعلی بخش تعاون؛ کمتر از 6 درصد