مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-27سياسي

استقبال ترکمنستان از حضور کارآفرینان آمریکایی در اقتصاد این کشور


در گفت وگوی رییس جمهور ترکمنستان با مدیر اجرایی شورای تجاری «ترکمنستان-آمریکا»تاکید شد که «عشق آباد» از تقویت موقعیت کارآفرینان آمریکایی در بازار این کشور حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای خبرگزاری فارس، قربانقلی بردی محمداف رییس جمهور ترکمنستان با اریک استوارت مدیر اجرایی شورای تجاری ترکمنستان-آمریکا به صورت تلفنی گفت و گو کرد.

در این گفت وگو، بردی محمداف تاکید کرد ترکمنستان از منافع جامعه تجاری ایالات متحده در تقویت موقعیت خود در بازار ترکمنستان حمایت و آمادگی خود را برای همکاری های متقابل اعلام می کند.

طرفین در مورد برنامه های بیشتر برای توسعه همکاری ها و همچنین اجرای پروژه های مشترک در زمینه های اولویت دار بحث و گفت و گو کردند.

رهبر ترکمنستان خاطرنشان کرد: فرصت های زیادی برای همکاری های سودمند و متقابل در بخش نفت و گاز، در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، صنایع شیمیایی و غذایی، حمل ونقل و محیط زیست وجود دارد.

در این راستا، بر تداوم رویه برگزاری منظم نشست های تجاری و نمایشگاه های سازماندهی شده توسط شورای بازرگانی و کمک به برقراری ارتباطات سازنده بین ساختارهای دولتی و خصوصی دو کشور تاکید شد.

بردی محمداف گفت که ترکمنستان همیشه آماده بررسی پیشنهادهای جدید برای گسترش بیشتر همکاری های دوجانبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال ترکمنستان از حضور کارآفرینان آمریکایی در اقتصاد این کشور

استقبال ترکمنستان از حضور کارآفرینان آمریکایی در اقتصاد این کشور