مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-27سياسي

سمنان میزبان سومین کاروان خدمت مسوولان اجرایی+تصویر


سومین برنامه کاروان خدمت و ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره استاندار سمنان و مدیران کل ستادی و اجرایی استان با مردم شهرستان سمنان برگزار شد.

- مسجد الزهرا (س) سمنان میزبان سومین کاروان خدمت مسوولان اجرایی استان سمنان در دولت سیزدهم بودند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در حاشیه این آیین با تقدیر از خدمات مسوولان استان گفت : در دولت مردمی آیت الله رییسی، رییس جمهور شاهد حضور مدیران به صورت میدانی در بین مردم در راستای بررسی مشکلات مردمی هستیم که از این بابت خدا را شاکریم.

امام جمعه سمنان ادامه داد: امروز شاهد سومین برنامه دیدار مردمی مهندس هاشمی ،استاندار سمنان در مسجد الزهرا شهرک تعاون سمنان هستیم که این امر رضایتمندی شهروندان را در سطح استان به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: اجرای اینگونه برنامه ها و سپس رفع مشکلات، موج رضایتمندی و اعتماد مردم به مسولان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اولین و دومین کاروان خدمت مسوولان استان پیش از این در شهرستان های آرادان و شاهرود برگزار شده بود.

دومین کاروان خدمت استان سمنان با سفر استاندار و 38 مدیرکل دستگاه های اجرایی استان به شهرستان شاهرود در 27 بهمن ماه امسال رقم خورد و نخستین کاروان خدمت نیز پیشتر و با حضور حدود 40 تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان میزبان سومین کاروان خدمت مسوولان اجرایی+تصویر

سمنان میزبان سومین کاروان خدمت مسوولان اجرایی+تصویر