مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-27دانش

دانشگاه پیام نور همدان از طریق آزمون فراگیر دانشجو می پذیرد


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان از ثبت نام آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد خبر دادو گفت: این این آزمون بیست و دومین آزمون در پیام نور است.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه پیام نور استان همدان از ثبت نام آزمون ورودی دوره های فراگیر کارشناسی ارشد خبر دادو گفت: این این آزمون بیست و دومین آزمون در پیام نور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دکتر علی حسین محمدظاهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد:دانشگاه پیام نور استان همدان امسال نیز آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد را برای پذیرش دانشجو ویژه مهرماه 1401 در گروه های آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی و هنر برگزار خواهد کرد همچنین ثبت نام آزمون ورودی دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد (نوبت بیست و دوم) از 10 اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ww.

sanjesh.

org آغاز می شود و تا 20 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری آزمون دانشپذیری در روز جمعه مورخ 24 تیرماه 1401 انجام می شود، افزود: بیست و دومین دوره آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور کشور با 26 هزار و 722 نفر ظرفیت در 186 رشته محل در کل کشور و در 43 رشته در 5 مرکز مجری رشته های کارشناسی ارشد ( مراکز همدان، کبودراهنگ، ملایر، اسدآباد و رزن) برگزار می شود که سوالات آزمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه پیام نور همدان از طریق آزمون فراگیر دانشجو می پذیرد

دانشگاه پیام نور همدان از طریق آزمون فراگیر دانشجو می پذیرد