مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-27ورزشي

قدیمی رییس هیأت هاکی استان اصفهان شد


مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان برگزار و رییس جدید این هیأت انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهلن، ایرج رحمانی مشاور رییس فدراسیون هاکی در مجمع انتخاباتی هیأت هاکی استان اصفهان اظهار داشت: هاکی در چند سال اخیر با کمک هیأت های استانی رشد قابل توجهی داشته است که با استفاده از همه ظرفیت های موجود بوده است.

وی افزود: هاکی در سطح کشور خانواده کوچکی دارد و ورزشکاران این رشته بسیار محدود است و در کل کشور کمتر از 2 هزار ورزشکار هاکی داریم؛ هاکی سالنی جزو بازی های آسیایی و المپیکی نیست اما هاکی چمنی در المپیک و بازی های آسیایی مدال دارد.

رحمانی تصریح کرد: بعد از چندین سال هاکی چمنی را راه اندازی کردیم و اردوی های تدارکاتی مختلفی را برای تیم ملی برپا کردیم، فدراسیون جهانی چمن استانداردی را برای هاکی به فدراسیون اهدا کرده است.

مشاور رییس فدراسیون هاکی ادامه داد: ظرفیت خوبی برای برگزاری کلاس های آموزشی هاکی ایجاد شده است و باید تعداد ورزشکاران را افزایش دهیم و سپس به فکر بالا بردن کیفیت ورزشکاران هاکی باشیم.

وی در پایان گفت: اگر زیرساخت ها مهیا شود، تجهیزات هاکی از طرف فدراسیون ارسال خواهد شد، همچنین نیاز به تونمندسازی نیروی انسانی برای پست های سازمانی در فدراسیون و هیأت های هاکی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی رییس هیأت هاکی استان اصفهان شد

قدیمی رییس هیأت هاکی استان اصفهان شد