مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-27اقتصادي

رد پای مافیای سیگار در بودجه سلامت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس در بررسی بخش درآمدی بودجه 1401 و در بررسی بند الحاقی 7 تبصره 6، به بهانه های نادرست و غیرعلمی، - روز گذشته نمایندگان مجلس در بررسی بخش درآمدی بودجه 1401، یک مصوبه داشتند که باعث شد منابع پیش بینی شده برای اجرای تعرفه خدمات پرستاری، حذف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس در بررسی بخش درآمدی بودجه 1401 و در بررسی بند الحاقی 7 تبصره 6، به بهانه های نادرست و غیرعلمی، مانع از افزایش قیمت سیگار در سال آینده شدند؛ این تصمیم مانع از اجرای تعرفه خدمات پرستاری برای سال آینده که منابع آن از محل همین بند تأمین می شد، خواهد شد.

تعرفه خدمات پرستاری قانونی است که 14 سال بر زمین مانده بود و با تأکیدات مکرر رهبری، در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت.

پیشنهادات و کارگروه های تخصصی و کارشناسی در معاونت های پرستاری و توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ارائه و نمایندگان کمیسیون تلفیق بودجه در بررسی بودجه 1401 نیز منابع آن را از محل افزایش قیمت سیگار در سال آینده در نظر گرفته بودند و این بند را به صحن علنی مجلس بردند.

بند الحاقی 7 تبصره 6 بیان می دارد که از ابتدای سال 1401 به قیمت خرده فروشی هر نخ سیگار تولید داخل با نشان ایرانی مبلغ دوهزار و سیصد (2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای مافیای سیگار در بودجه سلامت

رد پای مافیای سیگار در بودجه سلامت