مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:022022-02-27اقتصادي

یپگیری خبرگزاری فارس به نتیجه رسید/ یک کارخانه از حلقوم بانک بیرون کشیده شد


نزدیک به دوسال پیگیری خبری خبرگزاری فارس بالاخره به نتیجه رسید و کارخانه ای که از سال 86 از مدار تولید خارج شده بود، بالاخره در آستانه احیا قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مورخ بیست و ششم سال 99 گزارشی تحت عنوان وقتی بانک ها تولید را گروگان می گیرند در خبرگزاری فارس منتشر گردید.

ماجرا از این قرار است که آقای محمد قبایی در بیست و پنجم اردیبهشت ماه سال 1386 برای احداث واحد تولیدی خود جهت اخذ تسهیلات به بانک ملی معرفی و حدود 4 ماه بعد با همراهی مسئولان بانک ملی شعبه روانسر جهت به رهن گذاشتن یک واحد مسکونی، زمین کارخانه و دستگاه های موجود در کارخانه راهی دفترخانه اسناد رسمی می شوند، اما بدلیل اشتباهات مندرج در سند رسمی، ایشان از یکسال قبل تر و براساس سندی که وجود خارجی ندارد به بانک بدهکار و زندگی خود را می بازد به نحوی که اکنون این فرد در حال حاضر به میوه فروشی روی آورده است! پس از انتشار این گزارش، بانک ملی ایران با ارسال جوابیه ای به خبرگزاری فارس اظهارات آقای قبایی را رد کرد، این در حالی است که در جوابیه ی این بانک اشاره ای به مستندات موجود در گزارش نشده بود.

رد اظهارات آقای قبایی توسط بانک ملی درحالی صورت می گیرد که در تاریخ دوازدهم اسفندماه سال 99، سردفتر اسناد رسمی که قرارداد مشارکت مدنی بین آقای قبایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یپگیری خبرگزاری فارس به نتیجه رسید/ یک کارخانه از حلقوم بانک بیرون کشیده شد

یپگیری خبرگزاری فارس به نتیجه رسید/ یک کارخانه از حلقوم بانک بیرون کشیده شد