مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:072022-02-27فرهنگي

دوره جدید اجراها در تئاتر شهرزاد از 9 اسفند ماه


رییس هیات مدیره پردیس تئاتر شهرزاد اعلام کرد که درفصل تازه و با مدیریت جدید پردیس شهرزاد، شاهد اجراهای متفاوت و تجربه های نو خواهیم بود  و دور جدید اجراهای پردیس با نمایش های جدید از نهم اسفند آغازمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این سالن؛ در دور جدید اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد، 9 نمایش : ترانه های شرقی ، خونین زار ، آدم ها گوشت گرگ نمی خورند ، او و دوستانش ، مستخدم ، آدیداس ، افلیا ، اپلیکیشن بابا یاب و بک تو بلک که پرفروش ترین اجرای سال 1400 است، به صحنه می روند.

بر اساس این گزارش؛کنسرت-نمایش ترانه های شرقی به کارگردانی سیدجلال الدین دری با بازی امیرعلی دانایی، شبنم قلی خانی، رحیم نوروزی،سمیرا حسینی و سعید زارعی هرشب در دو سانس 20و22 به مدت80 دقیقه روی صحنه می رود.

در این نمایش حجت اشرف زاده به صورت زنده ترانه های خاطره انگیز دهه30و40 اجرا می کند.

همچنین نمایش او و دوستانش با بازی ایمان صیاد برهانی، معصومه بیگی، محسن اعتماد سعید که به صورت گروهی نوشته و کارگردانی شده، در ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه اجرا می شود.

در سالن شماره یک نیز، نمایش نمایش بک تو بلک به نویسندگی، کارگردانی سجاد افشاریان در ساعت های 18 و 16 به مدت 70 دقیقه به صحنه می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره جدید اجراها در تئاتر شهرزاد از 9 اسفند ماه

دوره جدید اجراها در تئاتر شهرزاد از 9 اسفند ماه