مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-27سياسي

شناسایی 42 شهید مهندس در شیراز


جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر فارس با بیان اینکه 42 شهید مهندس در شیراز شناسایی شدند، گفت: شهید روزیطلب به عنوان شهید شاخص سال 1401 در استان فارس معرفی شده است.

- سرهنگ امیر جاهدی یکشنبه 8 اسفندماه در پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر با گرامیداشت روز مهندس و تسلیت شهادت فرارسیدن امام موسی کاظم(ع)، گفت: مهندسان همواره نماد پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی بودند که این امر در خلق سازه های مهندسی در دفاع مقدس و تلاش هایی که در دوران سازندگی و اکنون انجام شده دیده می شود.

او با بیان اینکه نگاه تحول گرایانه در بسیج مهندسین صنعت و عمران ایجاد شده است، افزود: امسال برنامه های فاخری در روز مهندسی در سطح شیراز و استان فارس اجرا شد و نگاهی که به این عرصه وجود دارد، یک نگاه متعالی است.

جانشین ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه فجر فارس با بیان اینکه دفتری در نظام مهندسی با عنوان نذر مهارت با هدف گسترس مهارت و آموزش به نسل جوان راه اندازی شده است، خاطرنشان کرد: آورده های مادی از این دفتر در بستر کمک های مومنانه هزینه می شود.

جاهدی با بیان اینکه 42 شهید مهندس در شیراز شناسایی شدند، اظهار کرد: شهید شاخص سال 1401 شهید روزیطلب معرفی شده است که امیدواریم با توجه به شاخصه های این شهید به عنوان شهید شاخص ملی سازمان بسیج در سال 1401 نیز معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 42 شهید مهندس در شیراز

شناسایی 42 شهید مهندس در شیراز