مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-27حوادث

کشف بیش از 204 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در نظرآباد


فرمانده انتظامی نظرآباد از کشف بیش از 204 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرج الله اسدالهی بعد از ظهر یکشنبه اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نظرآباد پس از کسب اطلاع از فعالیت باند قاچاق محموله مواد محترقه که قصد انتقال آن را از تهران به سمت شهرستان نظرآباد داشتند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی طی هماهنگی با مقام قضایی، خودرو حامل بار قاچاق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه از خودرو مورد نظر تعداد 66 هزار 400 عدد انواع مواد محترقه خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه 2 نفر دستگیر که در اعترافات خود به همدستی دو متهم دیگر معترف شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: مأموران با شناسایی مخفیگاه همدستان متهمان و در بازرسی از محل موفق به کشف بیش از 138 هزار عدد انواع محترقه دیگر و دستگیری 2 همدست آنان شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه در مجموع 4 متهم در این رابطه دستگیر و تعداد 204 هزار 825 عدد انواع مواد محترقه کشف و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: همه ساله در چهارشنبه آخر سال با حوادث و صدمات ناشی از انفجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 204 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در نظرآباد

کشف بیش از 204 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در نظرآباد