مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-27اقتصادي

توزیع میوه شب عید از 20 اسفندماه/ نظارت بر بازار تشدید می شود


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان گفت: برای شب عید یک هزار و 800 تن میوه شامل 600 تن سیب و 1200 تن تامین شده که از 20 اسفندماه در سطح استان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، غلامحسین تقوی بعد از ظهر امروز در نشستی با اصحاب رسانه استان همدان با بیان اینکه امسال در راستای تامین اقلام اساسی و مایحتاج مردم در شب عید هیچ مشکلی وجود ندارد اظهار کرد: در سال های گذشته بعضا با چالش توزیع مرغ و گوشت در ایام پایانی سال روبرو بودیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر با تدابیر اندیشیده شده تا پایان فروردین ماه طبق جوجه ریزی ها مشکلی در تأمین مرغ نداریم افزود: ماه گذشته 3 میلیون و 700 هزار قطعه جوجه ریزی صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک میلیون قطعه بیشتر است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان تاکید کرد: در راستای تامین گوشت سفید و گوشت قرمز تمهیدات لازم اندیشیده شده بنابراین مردم با طیب خاطر خرید انجام دهند.

وی با بیان اینکه برنج، شکر و روغن به اندازه کافی و حتی بیش از نیاز مردم در دسترس قرار دارد گفت: نباید اجازه دهیم سودجویان بازار را ملتهب کنند همین طور اجازه احتکار اقلام وجود ندارد.

تقوی با بیان اینکه مردم هیچ نگرانی در مورد موجودی اقلام نداشته باشند گفت: برای شب عید یک هزار و 800 تن میوه شامل 600 تن سیب و 1200 تن تامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع میوه شب عید از 20 اسفندماه/ نظارت بر بازار تشدید می شود

توزیع میوه شب عید از 20 اسفندماه/ نظارت بر بازار تشدید می شود