مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:172022-02-27سياسي

ایمان، کارآمدی و شایستگی مهم ترین معیار انتخاب کارگزاران باشد


نماینده دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ایمان، کارآمدی و شایستگی مهمترین معیارهایی هستند که باید در انتخاب کارگزاران نظام اسلامی برای خدمت به مردم لحاظ شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام فقیه یکشنبه در آیین تکریم و تودیع فرماندار تبریز با اشاره به سیره نبوی و علوی در تعیین کارگزاران و خادمان مردم در اظهار داشت: ایمان و تقوا نخستین و مهمترین ویژگی هر کارگزار در نظام اسلامی است و سپس کارآمدی، لیاقت و شایستگی مشخصه مهمی است که باید معیار انتخاب کارگزاران باشد همانگونه که امام علی (ع) از گماردن دوستان و آشنایان و خویشاوندان خودداری می کرد و شایستگی و کارآمدی افراد را ملاک انتخاب خود قرار می داد.

وی داشتن صلاحیت های اخلاقی را دیگر لازمه تصدی یک مسئولیت دانسته و افزود: مسئولان و کارگزاران باید متواضع، امین، گشاده رو و اخلاق مدار بوده و سعه صدر داشته باشند، به ویژه اینکه مردم در شرایط فعلی به واسطه شرایط و مشکلات تحت فشار هستند و هجمه ها بالاست و مسئولان استانی باید از سعه صدر و صبوری افرادی چون نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در تعامل با مردم الگو بگیرند.

نماینده دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: حسن شهرت و داشتن پایگاه مردمی دیگر ویژگی و پشتوانه ای است که باید مسئولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمان، کارآمدی و شایستگی مهم ترین معیار انتخاب کارگزاران باشد

ایمان، کارآمدی و شایستگی مهم ترین معیار انتخاب کارگزاران باشد