مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:222022-02-27فرهنگي

از یک استعفا تئاتری تا چند خبر از سینما


استعفای مدیریت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، اکران آنلاین یک مستند، جزییاتی از ساخت یک مستند در سیستان و بلوچستان و نمایش فیلم سینمایی «مرد حلزونی» از خبرهای هشتم اسفندماه هستند.

- استعفای مدیریت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، اکران آنلاین یک مستند، جزییاتی از ساخت یک مستند در سیستان و بلوچستان و نمایش فیلم سینمایی مرد حلزونی از خبرهای هشتم اسفندماه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح طی مراسمی ضمن تقدیر از زحمات حمید نیلی با استعفای او از مدیریت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس موافقت کرد.

طی مراسمی که ظهر یکشنبه 8 اسفندماه در سالن جلسات شهید آوینی با حضور برخی ازمدیران این بنیاد برگزار شد، سید محمد نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح ضمن تقدیر از زحمات 27 ماهه حمید نیلی با استعفای او از سمت مدیریت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس موافقت و ایشان را تودیع کرد.

حمید نیلی آذرماه سال 98 با حکم رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح به سمت مدیرعاملی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب شده بود.

رونمایی از پوستر مرد حلزونی پوستر فیلم سینمایی مرد حلزونی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی مزدک میرعابدینی که از 23 بهمن ماه در سینماهای هنروتجربه اکران شده است، رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یک استعفا تئاتری تا چند خبر از سینما

از یک استعفا تئاتری تا چند خبر از سینما