مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 16:322022-02-27سياسي

آدرس تمام خیریه ها را اینجا ببینید!


اطلس خیر ایران بر مبنای خلاء و نیازبه داده و اطلاعات، شکل گرفته است و می کوشد تا داده ها و پژوهش های مبتنی بر نیازهای خیر و نیکوکاری را در ایران دنبال کند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاهی و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، نشست خبری معرفی اطلس خیر ایران به منظور تشریح اهداف و ارکان این اطلس، امروز به همت بنیاد آلاء و با حضور جمعی از اصحاب خبر و رسانه در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی ملانوری، قائم مقام مدیرعامل بنیاد آلاء در امور خیر ماندگار و مدیر مرکز توسعه نیکوکاری در این نشست با اشاره به نحوه شکل گیری خیر ماندگار بیان کرد: بنیاد خیریه آلاء با دو دهه تجربه فعالیت های خیرخواهانه مبتنی بر کارهای خیر ماندگار از سال 1393 مهمترین اولویت و نیاز حوزه خیر را فعالیت های دانش بنیان در حوزه خیر تشخیص داد و به همین منظور طراحی و تدوین سند جامع خیر ماندگار را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: بر همین اساس در یک برنامه زمانی دو ساله و با حضور جمع کثیری از اندیشمندان و اصحاب دانش در حوزه نیکوکاری طراحی و تدوین سند جامع خیرماندگار به منظور توسعه دانش بنیان امر خیر در ایران و مبتنی بر سه هدف کلان در سال 1395 به سرانجام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آدرس تمام خیریه ها را اینجا ببینید!

آدرس تمام خیریه ها را اینجا ببینید!