مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:022022-02-27سياسي

آغاز جشن ملی نیکوکاری از 12 اسفندماه در سراسر کشور


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: جشن نیکوکاری با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند، از پنج شنبه 12 اسفندماه با شعار «عیدی برای همه» آغاز می شود.

- به مقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده با تشریح جزییات برگزاری جشن نیکوکاری افزود: جشن نیکوکاری از 12 اسفندماه، همزمان با هفته احسان و نیکوکاری آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این جشن ملی با هدف جمع آوری کمک های مردمی برای خانواده های نیازمند در آستانه سال نو برگزار می شود، ادامه داد: در روز پنج شنبه 12 اسفند، پایگاه های جشن نیکوکاری در میادین و مراکز اصلی شهرها مستقر خواهند شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد اظهار کرد: در روز جمعه 13 اسفند نیز میعادگاه های نمازجمعه در سراسر کشور، میزبان حضور خیران و مردم نیکوکار به منظور مشارکت در جشن نیکوکاری است.

آسوده با اعلام روش های مشارکت مردم در این طرح ملی، خاطرنشان کرد: شماره کارت 6277-6077-7777-7777 به منظور جذب کمک های مردم نیکوکار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور نیز آمادگی جمع آوری کمک های مردمی را دارند، تاکید کرد: شهروندان و خیران همچنین می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری 8877#* یا مراجعه به سایت EMDAD.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جشن ملی نیکوکاری از 12 اسفندماه در سراسر کشور

آغاز جشن ملی نیکوکاری از 12 اسفندماه در سراسر کشور