مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:222022-02-27پزشكي

ضرورت برخورداری از پزشک خانواده برای گروه سنی سالمند و میانسال


معاون علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر ضرورت آزمایش های دوره ای در افراد میانسال و سالمند با توجه به افزایش بیماری های غیر واگیر گفت: برخورداری از پزشک خانواده و نظام ارجاع قدرتمند برای گروه سنی سالمندان و میانسالان می تواند موجب ارتقای کیفیت زندگی شود.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان، با تاکید بر ضرورت آزمایش های دوره ای در افراد میانسال و سالمند با توجه به افزایش بیماری های غیر واگیر گفت: برخورداری از پزشک خانواده و نظام ارجاع قدرتمند برای گروه سنی سالمندان و میانسالان می تواند موجب ارتقای کیفیت زندگی شود.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به ضرورت آزمایش های دوره ای در افراد میانسال و سالمند اظهار کرد: در بین سالمندان و میانسالان سه گروه از جامعه را می توان تفکیک کرد که نسبت به مراقبت و سلامتی خود رفتارهای متفاوتی دارند.

وی گفت: یک گروه از سالمندان و میانسالان، کسانی هستند که بیش از حد طبیعی، انرژی و افکار خود را درگیر توجه به سلامت و مراقبت از خود می کنند؛ در حالی که پیگیری های مداوم بیش از حد و خارج از پروتکل های ملی و بین المللی، موجب تشخیص بیش از حد یا درمان بیش از حد می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه مراجعه، تشخیص و درمان بیش از حد منجر به تحمیل هزینه های گزاف بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورداری از پزشک خانواده برای گروه سنی سالمند و میانسال

ضرورت برخورداری از پزشک خانواده برای گروه سنی سالمند و میانسال