مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:422022-02-27سياسي

برگزاری نوروزگاه در لاهیجان/ غرفه فروش چای اصیل دائر می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لاهیجان از برگزاری نوروزگاه در این شهرستان خبر داد و گفت: غرفه فروش چای اصیل دائر می شود.

- ، نشست مشترک رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لاهیجان و شهردار لاهیجان امروز یکشنبه به منظور بررسی اجرای برنامه های استقبال از نوروز 1401 در این شهر برگزار شد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان لاهیجان در مورد جزییات این نشست گفت: بررسی اجرای برنامه های مشترک فرهنگی و گردشگری در نوروز 1401 محور این دیدار بود.

اسماعیل پورحسن افزود: شهر لاهیجان همه ساله به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگران در ایام نوروز به شمار می رود و نیاز است برنامه های فرهنگی و گردشگری به منظور معرفی شایسته داشته های فرهنگی استان گیلان به شکل مؤثری در شهر لاهیجان به اجرا گذاشته شود.

وی گفت: از این رو پیرو مذاکرات انجام شده با شهردار لاهیجان مقرر شد شهر لاهیجان با برنامه هایی نظیر راه اندازی دفتر اطلاع رسانی در ورودی شهر، اجرای برنامه های نوروزگاه در حاشیه و در داخل جزیره استخر بزرگ لاهیجان، باغ ملی، موزه چای و همچنین چندین برنامه فرهنگی دیگر میزبان گردشگران نوروزی 1401 باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نوروزگاه در لاهیجان/ غرفه فروش چای اصیل دائر می شود

برگزاری نوروزگاه در لاهیجان/ غرفه فروش چای اصیل دائر می شود