مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:572022-02-27سياسي

تحقق 95درصدی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویی در زنجان


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از تحقق 95درصدی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده تا پایان سال جاری 5 هزار و 100 فرصت شغلی جدید برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و تامین بخشی از اقلام مورد نیاز مددجویان در آستانه سال نو با همکاری صدا و سیما، بسیج، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: حضور خیران و نیکوکاران در اجرای برنامه های این نهاد زمینه تسهیل گری در ارائه خدمات اثرگذار در حوزه توانمندسازی به خانواده های مددجو را بیش از پیش فراهم می کند.

وی با اشاره به آغاز پویش ملی معنوی جشن نیکوکاری گفت: برنامه ریزی شده علاوه بر استفاده از روش های الکترونیکی و نوین در جذب کمک های مردمی پایگاه های نمادین این نهاد در روز های 13،12و14 اسفند در  شهر، مصلی های نماز جمعه و مدارس مستقر شوند.

صالحی ضمن قدردانی از همراهی خیران و نیکوکاران و آحاد مردم ولایی استان زنجان با برنامه های این نهاد گفت: مردم نیکوکار می توانند از طریق کد دستوری #024*1*8877* و تلفن نیکوکاری 33116 و انتخاب گزینه 3 در این کار خیر مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 95درصدی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویی در زنجان

تحقق 95درصدی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مددجویی در زنجان