مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:022022-02-27سياسي

چرا ممکن است مذاکرات شکست بخورد!؟/ مسائل مورد اختلاف کدامند؟


مذاکرات هسته ای در وین وارد یک پیج حساسی شده است که به گفته ناظران، به همان اندازه که ممکن است توافق حاصل شود، احتمال عدم توافق و شکست مذاکرات نیز وجود دارد و به همین جهت نمی توان توافق را نهایی تلقی کرد.

- بین الملل تابناک: مذاکرات هسته ای در وین وارد یک پیج حساسی شده است که به گفته ناظران، به همان اندازه که ممکن است توافق حاصل شود، احتمال عدم توافق و شکست مذاکرات نیز وجود دارد و به همین جهت نمی توان توافق را نهایی تلقی کرد.

در همین رابطه، شورای عالی امنیت ملی کشورمان در آخرین جلسه خود با بررسی روند و نتایجی که تاکنون از مذاکرات وین حاصل شده بر ضرورت تحقق مطالبات قانونی و منطقی ایران که در محدوده خطوط قرمز کشورمان قرار دارد تاکید کرده است.

در جلسه شورای عالی امنیت ملی بر ضرورت حل سریع مسائل باقی مانده که مذاکرات را در مرز توافق یا بن بست قرار داده، تاکید و پذیرش هرگونه توافق منوط به تعیین تکلیف این موضوعات شده است.

در این راستا، تابناک در گفتگو با حیدرعلی مسعودی به بررسی آخرین تحولات و گمانه زنی ها پیرامون مذاکرات هسته ای پرداخته است.

تابناک: وضعیت مذاکرات را چگونه ارزیابی می کیند؟ برخی ها از احتمال شکست مذاکرات می گویند اما عده دیگر همچنان معتقدند شانس توافق از عدم توافق بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ممکن است مذاکرات شکست بخورد!؟/ مسائل مورد اختلاف کدامند؟

چرا ممکن است مذاکرات شکست بخورد!؟/ مسائل مورد اختلاف کدامند؟