مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:022022-02-27حوادث

دستبرد نوجوان 13 ساله به هزار حساب شخصی در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری عاملان فیشینگ و صفحات جعلی در فضای سایبری و اعتراف به سرقت 400 میلیون ریال از حساب کاربران خبر داد.

- ، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دستگیری 2 نفر عامل فیشینگ و صفحات جعلی فضای مجازی از سوی کارشناسان پلیس فتا استان مرکزی و انجام بازجویی های فنی و تخصصی و اعتراف آنان مبنی بر وجود عامل اصلی این باند در یکی از استان های همجوار که کار فیشینگ در فضای سایبری را انجام می دهد پس از هماهنگی با دستگاه قضایی اقدامات لازم را برای دستگیری وی در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده با انجام تحقیقات میدانی و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و اخذ نیابت، سرانجام محل اختفای عامل اصلی این باند را که یک نوجوان 13 ساله بود در استان تهران رد زنی و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به توقیف تجهیزات رایانه ای مهره اصلی این باند فیشینگ گفت: در ادامه تحقیقات و بازجویی های فنی انجام شده سرانجام این فرد به استفاده ابزاری از همدستان خود که اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته اند از طریق فیشینگ و جعل صفحات در فضای مجازی، پس از ساخت درگاه های مجازی به اطلاعات یک هزار حساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبرد نوجوان 13 ساله به هزار حساب شخصی در استان مرکزی

دستبرد نوجوان 13 ساله به هزار حساب شخصی در استان مرکزی