مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:072022-02-27ورزشي

مکاتبه با فیفا برای مهلت جدید؛ فرار تیم ملی از محرومیت در جام جهانی قطر؟


فدراسیون فوتبال ایران بعداز عزل عزیزی خادم و مشاور جنجالی اش رفیعی، راه تعامل با ای اف سی و فیفا را در پیش گرفته و با جلب رضایت نمایندگان مجلس، - ‏فدراسیون فوتبال ایران که با برکناری رییس توسط اعضای هیات رییسه، اکنون توسط سرپرست موقت اداره می شود، با نامه نگاری در پی گرفتن فرصت جدید از فدراسیون جهانی برای اصلاح اساسنامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در حالی که سه روز دیگر مهلت یکساله فیفا به فدراسیون فوتبال ایران برای تصویب اساسنامه در مجلس به پایان می رسد، نگرانی ها از تعلیق فوتبال ایران در آستانه جام جهانی افزایش یافته است.

در همین حال مهمتربن اقدام هیات رییسه فدراسیون بعداز عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست، اصلاح رویه مشاوران او و برقراری تعامل سازنده با کنفدراسیون آسیا و فیفا بوده است.

حالا احمدرضا براتی عضو حقوقدان هیات رییسه فدراسیون فوتبال که نگارش اساسنامه فعلی را نیز انجام داده است، در توییتی خبر از اقدامات جدید فدراسیون برای جلب نظر نهادهای جهانی فوتبال و افزایش مهلت داده است.

براتی در حساب شخصی اش نوشت: در خصوص اساسنامه فدراسیون فوتبال با فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کردیم و میزان پیشرفت کار را با آنها به اشتراک گذاشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکاتبه با فیفا برای مهلت جدید؛ فرار تیم ملی از محرومیت در جام جهانی قطر؟

مکاتبه با فیفا برای مهلت جدید؛ فرار تیم ملی از محرومیت در جام جهانی قطر؟