مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:322022-02-27سياسي

مشارکت 46 میلیاردی مردم خراسان شمالی در رزمایش مواسات و همدلی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از مشارکت 46 میلیارد تومانی مردم نیکوکار استان طی برگزاری 7 مرحله رزمایش های مواسات و همدلی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از مشارکت 46 میلیارد تومانی مردم نیکوکار استان طی برگزاری رزمایش های مواسات و همدلی خبر داد و اظهارکرد: تا کنون این نهاد با تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) توانسته بیش از 7 مرحله رزمایش بزرگ مواسات و همدلی در استان برگزار نماید.

وی گفت: با برگزاری این رزمایش ها بیش از 46 میلیارد تومان کمک با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران استان جمع آوری شد که در قالب غذای گرم، سبد های معیشتی و بهداشتی، لوازم التحریر و .

بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی افزود: طی اجرای این رزمایش 153 هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از 30 میلیارد تومان پخت و بین محرومان استان توزیع شد.

الهی راد توزیع 64 هزار و353 بسته معیشتی به ارزش 12 میلیارد و 600 میلیون تومان، شامل اقلام خوراکی را از سایر اقدامات صورت گرفته در این رزمایش عنوان کرد.

وی یاد آور شد: توزیع 11 هزار و 500 بسته بهداشتی، 214 هزار و511 بسته افطاری ساده و 10 هزار بسته لوازم التحریر به ارزش بیش از 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از سایر اقدامات انجام شده در این رز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 46 میلیاردی مردم خراسان شمالی در رزمایش مواسات و همدلی

مشارکت 46 میلیاردی مردم خراسان شمالی در رزمایش مواسات و همدلی