مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:372022-02-27فرهنگي

4 فیلم و سریال با موضوع شهدا و ایثارگران در اردبیل تولید می شود


با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و شبکه سبلان اردبیل 4 فیلم، سریال و انیمیشن با محوریت شهدا و ایثارگران در استان اردبیل تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل عصر یکشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی با رییس بنیاد شهید و امور ایثارگراران اظهار کرد: قرار است به همت بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با هدف ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این آثار ارزشمند تهیه و از طریق شبکه های سراسری و استانی پخش شود.

علی ملااحمدی تصریح کرد: سریال 15 قسمتی در 40 دقیقه با موضوع دفاع مقدس تولید می شود تا بخشی از ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و شهدا به تصویر کشیده شود.

وی از تولید 2 تله فیلم بزرگراه و تا قهرمانی با همکاری شبکه سبلان اردبیل خبر داد و گفت: کارهای تحقیقاتی و پژوهشی در این زمینه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام می شود تا تولید این آثار هنری را به شکل مطلوب و کیفی شاهد باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل افزود: در کنار یک سریال و 2 تله فیلم، مقرر شد تا انیمیشن مرحمت بالازاده که در 51 دقیقه تهیه شده، از طریق شبکه سراسری و استانی پخش شده و ابعاد مختلفی از زندگی این شهید نوجوان اردبیلی در قاب تصویر در منظر دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 فیلم و سریال با موضوع شهدا و ایثارگران در اردبیل تولید می شود

4 فیلم و سریال با موضوع شهدا و ایثارگران در اردبیل تولید می شود