مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 19:272022-02-27اقتصادي

ثبت اطلاعات 21 هزار فعال اقتصادی در سامانه جامع تجارت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اطلاعات 21 هزار نفر از فعالان اقتصادی استان اردبیل در سامانه جامع تجارت به ثبت رسیده است.

- رامین صادقی در جلسه بررسی سامانه جامع تجارت در اردبیل اظهار کرد: از سال 97 این سامانه با هدف حمایت از شفاف سازی و بهبود چرخه تولید و فروش کالاها در حال اجراست تا زمینه ثبت اطلاعات دقیق و شفاف کالاهای تولید شده به انجام برسد.

وی تصریح کرد: سعی بر این است تا در قالب این سامانه که به بهبود فضای کسب و کار و مبارزه با قاچاق کالا و ارز منجر شده، بستر و زمینه ساماندهی و شفاف سازی کارها در این بخش فراهم آید.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 21 هزار فعال اقتصادی در استان اردبیل تاکنون اطلاعات خود را در سامانه جامع تجارت به ثبت رساندند و تلاش بر این است تا از طریق این اطلاعات صدور کارت بازرگانی و سایر فرآیندهای امر تجارت تسهیل شود.

صادقی به دغدغه ها و مشکلات فعالان حوزه صنعت و بازرگانی در ثبت اطلاعات در قالب این سامانه اشاره کرد و افزود: در گام اول باید اهلیت افراد مشخص و در کنار آن با ثبت اطلاعات دقیق جلوگیری از فعالیت سوداگرانه و غیر واقعی در این بخش به وجود می آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تلاش بر این است تا با همکاری اتاق بازرگانی و اصناف صدور کارت های بازرگانی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات 21 هزار فعال اقتصادی در سامانه جامع تجارت

ثبت اطلاعات 21 هزار فعال اقتصادی در سامانه جامع تجارت