مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 19:322022-02-27اقتصادي

اختصاص بیش از 7میلیارد تومان تسهیلات به طرح های گردشگری در کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، از اختصاص 7میلیارد و 350 میلیون تومان تسهیلات به 5 طرح گردشگری در استان خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خبر داد: اختصاص بیش از 7میلیارد تومان تسهیلات به طرح های گردشگری در کردستان ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، از اختصاص 7میلیارد و 350 میلیون تومان تسهیلات به 5 طرح گردشگری در استان خبر داد.

یعقوب گویلیان در گفت وگو با خبرنگاران در این خصوص، اظهار کرد: طرح های مصوب شده شامل سفره خانه سنتی کانی در حمام عبدالخالق، اقامتگاه سنتی در محل منزل آزموده اردلان، اقامتگاه سنتی در منزل عرب زاده، اقامتگاه سنتی در محل منزل ملک التجار و واحد پذیرایی در کامیاران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، عنوان کرد: برای تکمیل این 5 طرح مبلغ 7میلیارد و 350میلیون تومان تسهیلات، از محل اعتبارات کمیته تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور پرداخت می شود.

وی عنوان کرد: با به بهره برداری رسیدن این طرح ها، برای بیش از 40 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می شود.

گویلیان با بیان اینکه استان کردستان دارای ظرفیت های بسیار خوبی در بخش گردشگری است، افزود: حمایت از طرح های سرمایه گذاری در بخش گردشگری می تواند زمینه مساعدی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 7میلیارد تومان تسهیلات به طرح های گردشگری در کردستان

اختصاص بیش از 7میلیارد تومان تسهیلات به طرح های گردشگری در کردستان