مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 19:372022-02-27دانش

مدون سازی نظام آموزشی از جمله رسالت رسانه هاست


رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به نقش حائز اهمیت اصحاب رسانه در تبیین افکار عمومی، گفت:یکی از رسالت های رسانه این است که نظام دانشگاهی را مدون کرده و به نوعی مانع از اتلاف بیت المال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری عصر امروز در جریان بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد از دانشگاه آزاد اسلامی استان با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی در کشور کاملا با توجه به نیازمندی آن زمان تاسیس شد گفت: در سالهای آغازین انقلاب نظام اداری در حال شکل گیری و نظام صنعتی نیز در حال رشد بود این دانشگاه دقیقا نیازهای روز آن سال ها را پاسخ گفت و پرورش انسانهای ماهر و متخصص را پرورش داد و در این زمینه توفیقات خوبی را حاصل کرد.

وی افزود: امروزه با تغییر نیازهای کشور و نقش دانشگاه ها از یک واحد تولید مدرک و مهارت به سمت تقدیرات کشور پیش بردند تغییرات جدی در دانشگاه احساس شد و به همین جهت در سال 1400 سند تحول و تعالی دانشگاه رونمایی گردید.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان با اشاره به وجود پنج چرخش در نظر گرفته شده در سند تعالی ابراز داشت: این پنج چرخش شامل چرخش از آموزش های حافظه محور به سمت آموزش های تعالی بخش مهارتی اجتماع، چرخش از پژوهش های عرضه گرا مقاله محوری به سمت پژوهش های تقاضا محور حل مسئله، چرخش از ناکارآمدی فره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدون سازی نظام آموزشی از جمله رسالت رسانه هاست

مدون سازی نظام آموزشی از جمله رسالت رسانه هاست