مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 19:522022-02-27اقتصادي

126 میلیارد ریال برای ارتقای خدمات مخابراتی در سنندج هزینه شد


امسال برای ارتقای خدمات مخابراتی در شهرستان سنندج بیش از 126 میلیارد ریال هزینه شد.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 2 میلیون و 300 هزار شماره تلفن همراه اعتباری و دائمی با ضریب نفوذ 145 درصد در کردستان فعال است تعداد 938 روستای استان نیز تحت پوشش خدمات تلفن همراه اول مخابرات است.

وی افزود: امسال 126 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های مخابراتی و برنامه های توسعه ای این حوزه در شهرستان سنندج سرمایه گذاری شده است.

حکمت خاطرنشان کرد: این رقم سرمایه گذاری برای اجرای 107 پروژه در نقاط شهری و روستایی و در حوزه های ارتباطات سیار، سوییچ و شبکه انتقال در شهرستان سنندج هزینه شده است.

وی اضافه کرد: این طرح ها شامل 64 پروژه برای ایجاد مراکز جدید، حذف تجهیزات قدیمی و تعویض آن با سیستم ها و تجهیزات جدید، 39 پروژه در حوزه شبکه انتقال با نصب CWDM و کافوهای نوری جدید به منظور توسعه و ارتقای زیرساخت های مخابراتی و چهار پروژه نیز در حوزه شبکه ارتباطات سیار با اجرای تکنولوژی های نسل سوم و چهارم تلفن همراه هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه مشتریان ساکن در شهرستان سنندج از سطح مطلوب خدمات مخابراتی در حوزه های دیتا، سیار و تلفن ثابت بهره مند هستند، افزود: تمام تلاش این مجموعه برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

126 میلیارد ریال برای ارتقای خدمات مخابراتی در سنندج هزینه شد

126 میلیارد ریال برای ارتقای خدمات مخابراتی در سنندج هزینه شد