مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 20:072022-02-27اقتصادي

مخبر: بورس نیازمند تحول است


معاون اول رییس جمهور با تأکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای احیای واحدهای اقتصادی در 1401 گفت: بازار سرمایه باید یکی از امن ترین بخش ها برای سرمایه گذاری در کشور باشد.

- ، محمد مخبر صبح امروز (یکشنبه) در جلسه نهضت احیای واحدهای اقتصادی با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) با اشاره به اقدامات انجام شده برای احیای واحدهای اقتصادی اظهار داشت: راه اندازی جریان احیاگری مسیری میان بر برای رسیدن به اهدافی نظیر رشد اقتصاد 8 درصدی، مدیریت نقدینگی و هدایت آن به سمت تولید و نیز توسعه صادرات خواهد بود.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین موضوعات برای راه اندازی نهضت احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی طراحی مدل های تأمین مالی است که می توان با استفاده از مدل های موجود و نیز مدل های جدید در این زمینه فعالیت کرد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های بازار سرمایه و بورس گفت: متأسفانه به دلیل برخی سیاست های غلط اعمال شده در سال های اخیر، شاهد مشکلاتی در بورس هستیم و این در حالی است که بورس و بازار سرمایه باید یکی از امن ترین بخش ها برای سرمایه گذاری در کشور باشد.

مخبر با تأکید بر اینکه باید تحولاتی در بورس ایجاد شود تا بتوان از این بازار مهم برای نهضت احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی استفاده کرد، افزود: مشارکت صندوق های بین المللی، فاینانس خارجی و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: بورس نیازمند تحول است

مخبر: بورس نیازمند تحول است