مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 22:022022-02-27اقتصادي

مطالعات آماده سازی اراضی الحاق به محدوده 3 شهر تکمیل شد


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از تکمیل مطالعات آماده سازی اراضی الحاق به محدوده در شهرهای ارومیه، مهاباد و نقده خبر داد.

- ، سیدمحسن حمزه لو عصر یکشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی با وزیر راه و شهرسازی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: مطالعات مراحل اول و دوم اراضی الحاق به محدوده در شهرهای مهاباد و سردشت نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: همزمان با پالایش 54 هزار و 56 خانوار ثبت نامی در قانون جهش تولید مسکن برای 5 هزار و 413 خانوار پروژه اجرایی تعریف شده است.

حمزه لو از ثبت 2 هزار و 359 قرارداد واگذاری اراضی برای تأمین نیازهای بخش مسکن در این طرح بزرگ خانه سازی خبر داد و تصریح کرد: زمین های مستعد برای تولید مسکن در اکثر شهرهای شناسایی شده که با اتمام فرایندهای الحاق به محدوده و تغییر کاربری به چرخه تولید مسکن وارد می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برنامه جامع بازآفرینی شهری را نیز یکی از سیاست های جدی در مقوله ارتقای زندگی شهری به ویژه در بافت های ناکارآمد و فرسوده دانست و تصریح کرد: این برنامه، سیاستی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهری تدوین شده و به ارتقای قابلیت زیست پذیری شهرها و کیفیت زندگی شهروندان کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات آماده سازی اراضی الحاق به محدوده 3 شهر تکمیل شد

مطالعات آماده سازی اراضی الحاق به محدوده 3 شهر تکمیل شد