مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 22:072022-02-27ورزشي

ضرورت بازنگری سند توانمندسازی در شهر همدان


رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان خطاب به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان خواستار بازنگری سند توانمندسازی در همدان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه استان آغاز و سال 1385 اعلام شد که باید به روز شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: تعدادی از پروژه ها بر اساس سند قبل در مناطق توانمندسازی تعریف شده است که باید به روز شود کاوسی امید خاطرنشان کرد: سکونت 120 هزار نفر از جمعیت 600 هزار نفری همدان در مناطق توانمندسازی است.

وی، به شروع نهضت مدرسه سازی در مناطق اجرای توانمندسازی اشاره کرد و افزود: متأسفانه این نهضت به سرانجام نرسید که تحرک در این حوزه لازم است.

کاوسی امید با تاکید بر اینکه در حوزه فرهنگی، ورزشی و کارآفرینی باید طرح هایی در مناطق توانمندسازی شکل بگیرد، تصریح کرد: باید طرح هایی طی سال های 1401 و 1402 تعریف شود تا بازنگری سند توانمندسازی اتفاق بیافتد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان ادامه داد: محدوده مربوط به بافت فرسوده و ورودی های شهر از موضوعات قابل توجه دیگر است؛ در بحث ورودی های شهر، مشاور طرح را آماده کرد اما به سرانجام نرسیده است.

کاوسی امید با اشاره به مساعدت شورا با مالکان تجاری و صنعتی در ورودی های شهر در صورت به سرانجام رسیدن طرح مشاور، خاطرنشان کرد: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری سند توانمندسازی در شهر همدان

ضرورت بازنگری سند توانمندسازی در شهر همدان