مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 22:122022-02-27سياسي

موقوفه مشتاقیه براساس قانون تخلیه شده است


رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به این مطلب که حکم قطعی درباره موقوفه مشتاقیه در سال 1396 صادر شده است، گفت: این موقوفه که از آن به عنوان محل نگهداری کوتاه مدت تعدادی از کودکان تحت پوشش بهزیستی استفاده می شده، - براساس قانون تخلیه شده است.

حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی در تشریح این خبر افزود: قبل از سال 96 پرونده به طرفیت اداره کل بهزیستی تشکیل شده که خواهان پرونده موقوفه مشتاقیه بوده است.

وی ادامه داد: در سال 96 پرونده مذکور به اجرای احکام رفته و با توجه به صدور حکم به نفع موقوفه مشتاقیه، اداره کل بهزیستی بارها استمهال خواسته و دادگاه نیز با این درخواست موافقت کرده است.

رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت: بارها تاکید شده که اجاره نامه ای از سوی اداره کل بهزیستی با موقوفه مشتاقیه بسته شود که این اقدام نیز انجام نشده و در مجموع هیچ یک از تفاهمات و توافقاتی که در پی آن بودیم، به دلیل عدم همکاری اداره کل بهزیستی استان اجرا نشد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به قدمت بیش از 50 ساله این ساختمان، خاطرنشان کرد: نگهداری کودکان در این محل ناامن که برخی از قسمت های آن نیز تخریب شده، به هیچ عنوان به صلاح نیست.

وی تاکید کرد: اداره کل بهزیستی استان کرمان ساختمان های بسیار مجهز و مناسبی برای نگهداری از کودکان در اختیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقوفه مشتاقیه براساس قانون تخلیه شده است

موقوفه مشتاقیه براساس قانون تخلیه شده است