مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 22:272022-02-27سياسي

رأی مجلس به اصلاح تعرفه گازبهای تأسیسات گردشگری


معاون گردشگری کشور از رأی مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن مجلس به اصلاح تعرفه گازبهای تاسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی در بودجه 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی اصغر شالبافیان با اعلام این خبر گفت: بند پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر لزوم اصلاح گازبهای تأسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی و محاسبه آن براساس نرخ خدمات که قبلا به تصویب کمیسیون تلفیق رسیده بود، امشب در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نیز تصویب شد.

وی به همفکری و کمک های بخش خصوصی گردشگری از جمله جامعه هتلداران، اقامتگاه های بوم گردی همچنین فعالان  صنایع دستی در این خصوص اشاره کرد و گفت: براساس قانون بودجه 1400 تعرفه گازبهای واحدهای مذکور براساس متوسط نرخ خوراک پتروشیمی محاسبه می شد که این موضوع موجب افزایش چشمگیر هزینه گازبهای این واحدها شده بود.

معاون گردشگری با اشاره به پیگیری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مساعدت نمایندگان کمیسیون تلفیق، تصریح کرد: البته نهایی شدن این موضوع نیاز به تایید شورای نگهبان دارد که امیدواریم از سال آینده این دغدغه فعالان به طور کامل مرتفع و گازبهای واحدهای مورد اشاره بر اساس تعرفه خدمات محاسبه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی مجلس به اصلاح تعرفه گازبهای تأسیسات گردشگری

رأی مجلس به اصلاح تعرفه گازبهای تأسیسات گردشگری