مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 22:372022-02-27سياسي

امدادرسانی به 86 خودرو گرفتار در کولاک جاده خلخال - اسالم


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال گفت: به دنبال کولاک شدید در محورهای ارتباطی خلخال، امدادگران جمعیت هلال احمر در گردنه الماس 86 خودرو با سرنشینان را از کولاک و خطر نجات دادند.

- حجت الاسلام عبدالاحد بابایی، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: به دنبال کولاک شدید در محور خلخال به اسالم، با حضور راهداران و امدادگران به بیش از 86 خودرو با سرنشینان امدادرسانی شده و سرنشینان این خودرو ها با کمک امدادگران به مسیرهای خود هدایت شدند.

وی افزود: به علت نبود امکانات خودرویی مسافران برای سفر زمستانی در مسیر خلخال به اسالم، بیش از 18 نفر در پایگاه شهدای گردنه الماس اسکان یافتند و  یک بانوی باردار نیز از پایگاه امداد نجات گردنه الماس با هماهنگی اورژانس دانشکده علوم پزشکی خلخال به بیمارستان امام(ره) خلخال انتقال داده شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خلخال با اشاره به این که اصلی ترین مشکل مسافران در این مسیر کوهستانی، همراه نداشتن زنجیر چرخ بوده گفت: در حوزه استحفاظی خلخال بیشترین دلیل گرفتاری مسافران که موجب توقف خودروها در کولاک شد، آشنا نبودن رانندگان برای تردد در مسیرهای زمستانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 86 خودرو گرفتار در کولاک جاده خلخال - اسالم

امدادرسانی به 86 خودرو گرفتار در کولاک جاده خلخال - اسالم