مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 23:522022-02-27اجتماعي

مدارس سی سخت حضوری شد/از گروه بندی تا تصمیم شورای مدرسه


طبق گفته معاون آموزشی آموزش و پرورش سی سخت مدارس سی سخت حضوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت یکی از دغدغه های کنونی والدین حضور دانش آموزان بر سر کلاس های درس است چرا که با شروع سویه امیکرون خانواده ها به شدت نگران سلامت فرزندان خود هستند.

در همین خصوص آزاده معاون آموزشی آموزش و پرورش سی سخت در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص فعالیت مدارس شهرستان شهر سی سخت اظهار داشت: از فردا آموزش در شهر سی سخت به صورت حضوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه مدارس و کلاس های درس با جمعیت بالا به صورت گروه بندی کار خود را انجام خواهند داد یادآور شد: در صورتی که مدیران مدارس نسبت به وضعیت بیماری کرونا احساس خطر کنند می توانند موضوع را در شورای مدرسه مطرح کرده و سپس به اطلاع آموزش و پرورش شهر سی سخت رسانده تا اینکه برای حضوری یا غیر حضوری کردن مدارس اقدام شود.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهر سی سخت با بیان اینکه از قبل هماهنگی های لازم توسط مدیران مدارس برای حضور دانش آموزان صورت گرفته یادآور شد: آموزش و پرورش سی سخت بر این باور است ابتدا با در نظر گرفتن سلامت دانش آموزان، تحصیل نیز تا آنجا که ممکن است به صورت حضوری باشد تا دانش آموزان دچار ضرر و زیان بیشتری نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس سی سخت حضوری شد/از گروه بندی تا تصمیم شورای مدرسه

مدارس سی سخت حضوری شد/از گروه بندی تا تصمیم شورای مدرسه