مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 00:472022-02-27ورزشي

یزدانی با شکست قاطع حریف آمریکایی طلا گرفت/ بذری سومین طلایی ایران در جام یاشاردوغو


در روز پایانی رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی با شکست حریف عنوان دار آمریکایی به مدال طلا رسید و بذری نیز در وزن 92 کیلوگرم صاحب نشان طلا شد.

- در روز پایانی رقابت های کشتی آزاد جام یاشاردوغو، امیرمحمد یزدانی با شکست حریف عنوان دار آمریکایی به مدال طلا رسید و بذری نیز در وزن 92 کیلوگرم صاحب نشان طلا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه به عنوان یکی از مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای 7 و 8 اسفندماه در شهر استانبول برگزار شد و در پایان نمایندگان ایران صاحب 3 مدال طلا و یک مدال برنز شدند.

در روز پایانی این مسابقات امیر محمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم و احمد بذری در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و علی سوادکوهی نیز در وزن 79 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

محمدحسین محمدیان در وزن 97 کیلوگرم نیز در روز نخست صاحب مدال طلا شده بود.

نتایج کشتی گیران ایران در این رقابت ها به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم سید علی عظیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل بکا بوجیاشویلی از گرجستان با نتیجه 14 بر 4 مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عظیمی به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه در حالی که مقابل زانابازار زاندانبود از مغولستان با نتیجه 8 بر صفر عقب بود از ناحیه دست دچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدانی با شکست قاطع حریف آمریکایی طلا گرفت/ بذری سومین طلایی ایران در جام یاشاردوغو

یزدانی با شکست قاطع حریف آمریکایی طلا گرفت/ بذری سومین طلایی ایران در جام یاشاردوغو