مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 07:072022-02-28ورزشي

76 ورزشکار ایرانی زیر ذره بین وادا/ اجبار تست خون از 33 ورزشکار + اسامی


از بین 76 ورزشکاری که زیر ذره بین سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) قرار گرفته اند از 33 ورزشکار باید تست خون نیز علاوه بر تست ادرار گرفته شود.

- 76 ورزشکار ایرانی زیر ذره بین وادا/ اجبار تست خون از 33 ورزشکار + اسامی از بین 76 ورزشکاری که زیر ذره بین سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) قرار گرفته اند از 33 ورزشکار باید تست خون نیز علاوه بر تست ادرار گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از اختیارات سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) این است که ورزشکار را در هر سطحی و حتی اگر دوره محرومیت و مصدومیت دارد مورد تست قرار دهند و به تبعیت از کدی که در وادا تعریف شده و قانون استاندارد است، ورزشکاران از فدراسیون های مختلف که عمدتا فدراسیون های المپیکی هستند و اسامی آن ها به وادا اعلام شده است، وارد لیست RTP می شوند.

فرزاد شارکی، قائم مقام دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه پایه همه تست گیری های مربوط به دوپینگ، نمونه گیری از ادرار است، اظهار کرد: نمونه گیری خون یکی از الزاماتی است که سازمان های مبارزه با دوپینگ باید در مورد ورزشکاران رشته های استقامتی مدنظر قرار دهند که به 2 مقوله پاسپورت بیولوژیک و آزمایش از خون مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

76 ورزشکار ایرانی زیر ذره بین وادا/ اجبار تست خون از 33 ورزشکار + اسامی

76 ورزشکار ایرانی زیر ذره بین وادا/ اجبار تست خون از 33 ورزشکار + اسامی