مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 07:572022-02-28سياسي

آزادی 300 زندانی جرائم غیرعمد کرمانشاه در آستانه عید نوروز/ خیران به میدان بیایند


مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه ضمن دعوت از خیرین برای پیوستن به پویش «نذر رهایی»، از آزادی 300 نفر از زندانیان معسر، بدهکاران، محکومین مالی و جرایم غیرعمد در آستانه اعیاد شعبانیه و سال نو خبر داد.

- رسول بهرامی پور مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با تبریک فرارسیدن مبعث پیامبر اکرم( ص )، اظهار کرد: به لطف الهی و در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مرحله  پایانی نهضت کمک مؤمنانه سازمان بسیج حقوق دانان در قالب آزادسازی زندانیان به مناسبت ایام مبارک شعبانیه و در آستانه سال نو با آزادی 300 نفر از زندانیان برگزار خواهد شد.

  وی ادامه داد: با توجه به تعامل بسیار خوبی که بین مجموعه های قضایی، سپاه و بسیج در اجرای طرح احرار و نهضت آزادسازی زندانیان معسر، بدهکاران، محکومین مالی و جرایم غیرعمد ایجاد شده است، ان شاءالله در مرحله پایانی سال 1400 تعداد 300 نفر از زندانیان آزاد خواهند شد.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه گفت: بدین ترتیب به وعده ای که به مردم استان داده بودیم، عمل کردیم و  با افتخار اعلام می کنیم که عدد 1400 نفری آزادی زندانیان طرح احرار محقق خواهد شد و مراسم ویژه ای با حضور مسؤولان قضایی، لشگری و کشوری در ایام شعبانیه در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 300 زندانی جرائم غیرعمد کرمانشاه در آستانه عید نوروز/ خیران به میدان بیایند

آزادی 300 زندانی جرائم غیرعمد کرمانشاه در آستانه عید نوروز/ خیران به میدان بیایند