مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 08:222022-02-28فرهنگي

اجرای دوباره «چفت» بعد از 2 سال کرونایی/ نمایشی درباره آقازاده ها


محمد خانحسینی کارگردان «چفت» با اشاره به اینکه این نمایش بعد از 2 سال توانسته ادامه اجراهای خودش را از سر بگیرد، عنوان کرد این اثر نمایشی مضمونی درباره مهاجرت و زندگی آقازاده ها دارد.

- محمد خانحسینی کارگردان چفت با اشاره به اینکه این نمایش بعد از 2 سال توانسته ادامه اجراهای خودش را از سر بگیرد، عنوان کرد این اثر نمایشی مضمونی درباره مهاجرت و زندگی آقازاده ها دارد.

محمد خانحسینی کارگردان نمایش چفت با اشاره به بازخوردهای خوبی که از سوی مخاطبان گرفته است به خبرنگار مهر گفت: نمایش چفت اجرای خود را از 21 بهمن ماه در عمارت نوفل لوشاتو آغاز کرده است که خوشبختانه تا امروز با استقبال خوبی روبرو بوده و ما بازخوردهای مثبتی از مخاطبان دریافت کرده ایم.

وی درباره تعطیل شدن چند روزه نمایش به دلیل آسیبی که به یکی از بازیگران وارد شده بود، توضیح داد: متاسفانه دنا تارفی بازیگر نمایش به دلیل اینکه به حنجره اش زیاد فشار آورده بود، صدایش به صورت کامل گرفت و اصلاً نمی توانست صحبت کند.

خانم تارفی در نمایش 5-6 لحن متفاوت را با صداسازی انجام می دهد به حنجره اش فشار آمده بود و دکتر نیز به ایشان استراحت داد از همین رو مجبور شدیم چند روز نمایش را تعطیل کنیم و اجراها از پنجشنبه 5 اسفند ماه دوباره از سر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای دوباره «چفت» بعد از 2 سال کرونایی/ نمایشی درباره آقازاده ها

اجرای دوباره «چفت» بعد از 2 سال کرونایی/ نمایشی درباره آقازاده ها