مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 08:322022-02-28سياسي

توجه به مهارت های آموزشی موثر در توسعه کارآفرینی روستایی همدان


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خواستار توجه جدی به مهارت های آموزشی موثر در توسعه کارآفرینی روستایی شهرستان همدان شد.

- به گزارش، یزدان آزرمی شامگاه یکشنبه در شورای مهارت شهرستان همدان، آموزش های مهارتی را یکی از راه های اصلی تبدیل فرد کارجو به کارآفرین دانست و افزود: این آموزش ها به ویژه در نسل جوان و نوجوان موجب حرکت از شخصیت انتزاعی به شخصیت عینی می شود.

وی به نقش آموزش و پرورش در کنار اجرای دوره های آموزشی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش در بحث فرهنگ سازی در راستای تشویق افراد به سمت یادگیری مهارت بسیار مهم است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان خواستار توجه جدی به مهارت های آموزشی مؤثر در توسعه کارآفرینی روستایی همدان شد و گفت: با همکاری بخشداران و استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی و صنعتی و اصناف و صاحبان مشاغل باید در این عرصه وارد کار شد و بخش های آموزش مهارتی و نیز آموزش سربازان وظیفه را در پیش گرفت.

آزرمی خاطرنشان کرد: تلاش جهت جذب تسهیلات مربوطه باید مدنظر و در دستور کار همه دستگاه های اجرایی شهرستان همدان قرار گیرد.

گفتنی است؛ در این جلسه مرکز آموزش فنی و حرفه ای گزارشی از عملکرد واحدهای خواهران و برادران ارائه و آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها نیز به بیان گزارش عملکرد و برنامه ها پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به مهارت های آموزشی موثر در توسعه کارآفرینی روستایی همدان

توجه به مهارت های آموزشی موثر در توسعه کارآفرینی روستایی همدان