مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 08:522022-02-28سياسي

تابلوی دولت مردمی، گفتمان اصیل انقلاب است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تابلوی دولت مردمی، گفتمان اصیل انقلاب اسلامی است، گفت: گفتمان انقلاب در مردم داری، مدیریت جهادی، فسادستیزی و کارآمدی تعریف می شود و امروز باید بر این گفتمان اصیل پافشاری کنیم.

- عابدین خرّم در مراسم تودیع و معارفه فرماندار مراغه، با اشاره به اینکه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظامات تفاوت ماهوی دارد، اظهار کرد: وجه تمایز جمهوری اسلامی با نظام های سیاسی دیگر، معنویت و اخلاق اسلامی است که عامل بقا و تداوم انقلاب محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه خدمت گزاری در نظام اسلامی باید به عنوان عبادت تلقی شود، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی معتقد بود که مسئولیت گرفتن در نظام اسلامی، امانت داری در برابر تمام علما و شهدا و بزرگان دین است.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز در دولت مردمی سیزدهم، شاید اختلاف سلیقه داشته باشیم اما در مبانی و اصول که همان گفتمان اصیل انقلاب مبتنی بر مردم داری، مدیریت جهادی، فسادستیزی و کارآمدی است مشترک هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که از انقلاب اسلامی قرائت دیگری داشتند، در دامن استکبار نشستند و بعضاً از دشمنان سرسخت دین هم سبقت می گیرند؛ بنابراین امروز باید بر قرائت صحیح از انقلاب پافشاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلوی دولت مردمی، گفتمان اصیل انقلاب است

تابلوی دولت مردمی، گفتمان اصیل انقلاب است