مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 08:572022-02-28اقتصادي

سرطان کاری همچنان در ساوه ادامه دارد!


در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب دادگستری شهرستان ساوه که هفتم دیماه سال جاری برگزار شد، بر الزام مدیران و دستگاه های اجرایی این شهرستان در عمل به تکالیف قانونی خود در حوزه مدیریت پسماند و جلوگیری از کشت محصولات کشاورزی با استفاده از پساب .

- ایسنا/مرکزی در سومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب دادگستری شهرستان ساوه که هفتم دیماه سال جاری برگزار شد، بر الزام مدیران و دستگاه های اجرایی این شهرستان در عمل به تکالیف قانونی خود در حوزه مدیریت پسماند و جلوگیری از کشت محصولات کشاورزی با استفاده از پساب فاضلاب و پساب صنایع تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دادگستری شهرستان ساوه در این جلسه گفته بود: اگر مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی به تکالیف قانونی خود در حوزه مدیریت پسماند و پساب که جزو وظایف ذاتی آنها به شمار می رود به درستی عمل کنند، نیازی به برگزاری و تشکیل شورای پیشگیری از وقوع جرم در این خصوص نیست.

هادی ملکی با انتقاد از عدم اجرای دقیق مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم و آسیب دادگستری در مورد مدیریت پسماند و جرایم علیه بهداشت عمومی از سوی مدیران ادارات، اظهار کرده بود: هرگونه ترک فعل مدیران در اجرای دقیق مصوبات، براساس دستورالعمل ابلاغی قوه قضاییه منجر به برخورد قانونی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرطان کاری همچنان در ساوه ادامه دارد!

سرطان کاری همچنان در ساوه ادامه دارد!