مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:422022-02-28پزشكي

یک هزار و 122 «بهورز» در کرمانشاه داریم


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به وجود یک هزار و 122 نفر بهورز زن و مرد در 629 خانه بهداشت در استان اشاره کرد و گفت: این تعداد بهورز به جمعیت بالغ بر 533 هزار و 588 نفر ساکن مناطق روستایی وصعب العبور ارایه خدمت می کنند.

- ابراهیم شکیبا معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه تقویت و توانمندی بیشتر بهورزان را از اولویت های نظام سلامت دانست و اظهار کرد: امروز شاهد ارتقای بهداشت وسلامت مردم، جامعه،کودکان، ونوجوانان و ریشه کنی ،حذف و کنترل بسیاری از بیماری های واگیر هستیم که بخش عمده آن حاصل تلاش های شبانه روزی این عزیزان است که با هیچ چیز قابل قیاس و جبران نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر که تغییر سیمای سلامت و افزایش میزان های شیوع و بروز بیماری های غیرواگیر و سوانح و حوادث ضرورت تغییر رویکرد مراقبت و ارائه خدمات بهداشتی درمانی را با توجه به تعیین کننده های اجتماعی سلامت بیش از پیش طلب می کند، تقویت و توانمندی بیشتر بهورزان باتوجه به نیازهای جدید از اولویت های نظام سلامت کشور است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: نیروی انسانی در خانه های بهداشت بهورزان بومی هستند که براساس ضوابط ابلاغی از سوی وزارت بعد از شرکت در آزمون و انجام مصاحبه جذب خانه های بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 122 «بهورز» در کرمانشاه داریم

یک هزار و 122 «بهورز» در کرمانشاه داریم