مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:472022-02-28سياسي

احیای بناهای تاریخی؛ اقدامی ماندگار در کردستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: احیا و مرمت بناها و اماکن تاریخی، اقدامی موثر و ماندگار برای حفظ اصالت و فرهنگ استان است.

- یعقوب گویلیان امروز در نشست تجلیل از اسدبختی مدیر هیات دیوان محاسبات استان مستقر در این اداره کل، اظهار کرد: مدیر هیات دیوان محاسبات استان همواره موانع پیش روی فعالیت در حوزه های مختلف این اداره کل را رصد کرده تا شاهد ارتقا و توسعه گردشگری در استان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، ضمن اشاره به حساس بودن حیطه فعالیت های اداری و مالی این اداره عنوان کرد: ما هرچقدر در محاسبات مالی اهتمام و توجه بیشتری اعمال کنیم، موفق تر هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: کردستان دارای ابنیه های قدیمی و تاریخی بسیاری است که بیانگر ارزش های فرهنگی و تمدنی این استان است.

گویلیان با اشاره به اهتمام جدی اداره کل در احیای این بناها و ایجاد فرصت های لازم برای رونق گردشگری و اشتغالزایی در استان، افزود: تبدیل بناهای قدیمی به موزه و اماکن گردشگری، ظرفیت ویژه ای برای توسعه گردشگری و اقدامی ماندگار و موثر برای حفظ اصالت و معرفی هرچه بهتر فرهنگ این منطقه محسوب می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، به واگذاری 4 بنای تاریخی به بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: سه بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بناهای تاریخی؛ اقدامی ماندگار در کردستان

احیای بناهای تاریخی؛ اقدامی ماندگار در کردستان