مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:072022-02-28ورزشي

خانه جوان البرز رمقی برای آغاز ندارد!


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: سه سال از شروع پروژه خانه جوان استان البرز گذشته اما هنوز این پروژه به بهره برداری نرسیده است.

- مهران افشاری در گفت و گو با ایسنا گفت: مراسم تجلیل از جوانان برتر استان البرز همزمان با فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوانان با حضور مسئولین استان برگزار خواهد شد .

افشاری افزود: این برنامه با محوریت معرفی جوانان برتر استان در هشت حوزه فرهنگی و اجتماعی، اشتغال و کسب و کار، اختراع و ابداع، رسانه و ارتباطات، تحقیق و پژوهش، هنری، قرآن و عترت و ورزشکاران برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری نشست های تخصصی با محوریت ازدواج و روانشناسی، همایش کوه پیمایی و پیاده روی از دیگر برنامه های هفته جوان در استان البرز است .

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به اینکه 218 مرکز مردم نهاد و سمن در استان البرز فعال هستند گفت: یکی از مهمترین دغدغه های جوانان استان نداشتن خانه مستقل جوان در است که با گذشت بیش از سه سال از روند احداث این مرکز تاکنون به بهره برداری نرسیده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت های استاندار البرز در سال آینده اعتبارت لازم جهت تکمیل این خانه تخصیص یابد و هرچه سریعتر شاهد بهره برداری از خانه جوان استان باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه جوان البرز رمقی برای آغاز ندارد!

خانه جوان البرز رمقی برای آغاز ندارد!