مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-28ورزشي

دبیر هیات: میزبانی جام تختی به رشد کشتی فرنگی خوزستان کمک کرد


دبیر هیات کشتی خوزستان معتقد است که این میزبانی رقابت های بین اللملی جام تختی در اهواز، در روند رو به رشد کشتی فرنگی خوزستان تاثیر بسیاری داشت.

- ایسنا/خوزستان دبیر هیات کشتی خوزستان معتقد است که این میزبانی رقابت های بین اللملی جام تختی در اهواز، در روند رو به رشد کشتی فرنگی خوزستان تاثیر بسیاری داشت.

اسکندر عیسوند در گفت وگو با ایسنا در ابتدا با اشاره به میزبانی مسجدسلیمان از رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان کشور، اظهار کرد: طی رایزنی که آقای جمال پور رییس هیات کشتی خوزستان با فرماندار و نماینده مسجدسلیمان داشت، در نهایت شرایط برای میزبانی این شهر از مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور فراهم و مقرر شد مسابقات از 11 تا 13 اسفندماه در مسجدسلیمان برگزار شود.

وی بیان کرد: از جمله دلایلی که هیات خوزستان تمایل داشت که مسابقات در مسجدسلیمان برگزار شود، به دلیل اهمیت به بحث ارتقاء کشتی در شهرستان ها بود.

ضمن این که مسجدسلیمان نیز در کشتی پایه با کیفیت خوبی کار کرده است و جهت تشویق قصد داشتیم این میزبانی را در این شهر انجام دهیم.

در حال حاضر دو تیم از خوزستان در این مسابقات حاضر می شوند ولی ما دنبال آن هستیم که سهمیه بیشتری به استان تعلق بگیرد و در نهایت بتوانیم ملی پوشان بیشتری را برای اعزام به مسابقات آسیایی، جهانی و بین المللی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر هیات: میزبانی جام تختی به رشد کشتی فرنگی خوزستان کمک کرد

دبیر هیات: میزبانی جام تختی به رشد کشتی فرنگی خوزستان کمک کرد