مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-28سياسي

باید از مفهوم متعالی جهاد تبیین صیانت کرد


مسئول دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم و نویسنده کتاب جهاد تبیین گفت: باید از مفهوم متعالی جهاد تبیین صیانت کرد.

- حجت الاسلام سعید صلح میرزایی9اسفند در سلسله نشست های جهاد تبیین در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان این مطلب افزود: باید تلاش کنیم جهاد تبیین حاکمیتی نشود و نهادهای حاکمیتی باید کار ستادی کرده و تسهیلگری کنند.

وی با بیان اینکه برای جهاد تبیین نباید عجله کرد، افزود: جهاد تبیین جهاد همگانی است و مهم ترین عرصه جهاد همین جهاد تبیین است.

صلح میرزایی اضافه کرد: جهاد تبیین یعنی بی تفاوت نبودن در قبال غبار آلودگی ذهن اطرافیان است زیرا ذهن یک شهروند جامعه اسلامی مقدس و محترم است و نباید غبارآلود شود.

عزیز حبیبی رییس دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را مطرح کرده اند بنابراین همه ما مکلف هستیم که در این جهاد حضور داشته باشیم.

وی اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها برای جهاد تبیین استفاده کرد و دانشگاه محقق اردبیلی تلاش می کند در این مسیر به ایفای نقش بپردازد.

حجت الاسلام عبدالله حسنی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: سال آینده همایش ملی 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل در دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از مفهوم متعالی جهاد تبیین صیانت کرد

باید از مفهوم متعالی جهاد تبیین صیانت کرد