مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-28اقتصادي

تشریح چالش های سایپا در جمع دانشگاهیان


مدیرعامل سایپا ، چالش های این شرکت را در جمع دانشگاهیان تشریح کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،  محمدعلی تیموری مدیر عامل سایپا در نشست هماهنگی و توسعه همکاری های صنعت و دانشگاه با اشاره به چالش های تولید در سایپا افزود: در سال 90 مدیران شرکت سایپا تصمیم گرفتند سرمایه شرکت از تحقیق و توسعه به سرمایه گذاری در بورس برود و این امر سبب شد که سرمایه های شرکت به جای سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه وارد بوری و سهام بازی شد.

وی با بیان اینکه این اولین انحراف یک شرکت خودرو سازی است، اظهار کرد: این در حالی است که همه شرکت های خودرو ساز سرمایه های خود را در تحقیق و توسعه صرف می کنند.

وی الزامی شدن استانداردها در خودرو ها را از دیگر چالش های سایپا ذکر کرد و در این باره توضیح داد: اجباری شدن استاندارد ها موجب وابستگی بیشتر ما به خارج شد و این دو عامل (انحراف در سرمایه گذاری و وابستگی به خارج) موجب شد  که در شرایط تحریم، تولید اقتصادی صورت نگیرد و خسارت زیادی وارد شود.

تیموری، تولید اقتصادی را شامل کیفیت  تولید، قیمت مناسب و تحویل به موقع دانست و با بیان اینکه این اقدام در دستور کار سایپا قرار گرفته است، ادامه داد: در زمان تحویل این سمت 80 هزار خودرو در پارکینگ موجود بود که ارزش آن 12 هزار میلیارد تومان می شود و این عدد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح چالش های سایپا در جمع دانشگاهیان

تشریح چالش های سایپا در جمع دانشگاهیان