مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-28ورزشي

بانوان شیمیدر بر روی نوار پیروزی/شمارش معکوس برای قهرمانی


دومین مسابقه بانوان شیمیدر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با غلبه بر یکی از تیم های آبادان با نتیجه 79 بر 61 به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، دومین مسابقه تیم بسکتبال بانوان شیمیدر از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور روز گذشته مقابل تیم بانوان پالایش نفت آبادان برگزار شد که بانوان شیمیدر توانستند با نتیجه 79 بر 61 نماینده آبادان را در 2 بازی متوالی شکست دهند.

نماینده قم در ابتدا با ترکیب فائزه شهریاری، آیدا گلمحمدی، وانه خیچومیان و شادی عبدالوند برابر پالایش نفت آبادان حاضر شد که در پایان بازی برای دومین بار متوالی شادی عبدالوند با کسب 19 امتیاز توانست بهترین بازیکن این دیدار شود.

تیم شیمیدر با کسب دومین پیروزی برابر پالایش نفت آبادان از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان ایران، تنها یک گام دیگر تا فینال بازی ها فاصله دارد، شاگردان شایسته متشرّعی در سومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان ایران روز چهارشنبه 11 اسفند با پالایش نفت رو به رو می شوند و در صورت برتری در این دیدار راهی فینال فصل 1400 لیگ برتر خواهند شد.

تیم های شیمیدر قم، پالایش نفت آبادان، اکسون تهران و گروه بهمن تهران در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان حضور دارند و بازی های این مرحله به شکل 3 از 5 برگزار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان شیمیدر بر روی نوار پیروزی/شمارش معکوس برای قهرمانی

بانوان شیمیدر بر روی نوار پیروزی/شمارش معکوس برای قهرمانی